Меню
Пошук
Посилання
Чортківська РДА
Чортківська РайРада

Офiцiйне представництво Президента України
Головна » 2014 » Липень » 17 » До відома громадян
13:53
До відома громадян

ПАМ’ЯТКА ЗАБУДОВНИКУ

ІНДИВІДУАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА

порядок отримання дозволу на початок будівництва, прийняття в

експлуатацію та оформлення права власності на індивідуальний житловий будинок господарські будівлі та споруди у Чортківському районі

Особа яка має намір здійснювати будівництво (далі – забудовник), першочергово повинна одержати будівельний паспорт. Будівельний паспорт видається уповноваженим органом містобудування та архітектури (відділ містобудування та архітектури Чортківської районної державної адміністрації за адресою: вул. Шевченка, 23, м. Чортків) на безоплатній основі. Будівельний паспорт визначає комплекс містобудівних та архітектурних вимог до розміщення і будівництва індивідуального (садибного) житлового будинку не більше двох поверхів (без урахування мансардного) загальною площею до 300 квадратних метрів. Видача здійснюється відповідно до наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №103 від 05.07.2011 року, за наявності завіреної в установленому порядку копії документа, що посвідчує право власності або користування земельною ділянкою, представлених ескізних намірів забудови та відповідності намірів забудовника чинній містобудівній документації

Після отримання будівельного паспорта забудовник відповідно до статті 34 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» надсилає до територіального органу інспекції державного архітектурно-будівельного контролю (далі – ДАБК) повідомлення про початок виконання будівельних робіт (інспекція державного архітектурно-будівельного контрою у Тернопільській області за адресою вул. Шпитальна 7, м. Тернопіль). Забудовник відповідно до закону несе відповідальність за повноту і достовірність даних, зазначених у поданому ним повідомленні.

Після направлення забудовником повідомлення про початок виконання будівельних робіт, будівельний паспорт є підставою для виконання будівельних робіт і є чинним до завершення будівництва.

Замовник зобов’язаний протягом семи календарних днів з дня набуття права на виконання будівельних робіт, відповідно до статті 35  Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» письмово проінформувати про це місцевий орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування за місцем знаходження об’єкта будівництва.

Будівництво має здійснюватися відповідно до отриманого будівельного паспорта і урахуванням ДБН В.2.2-15-2005 «Житлові будинки. Основні положення», ДБН 360-92** «Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень». У разі зміни намірів забудови земельної ділянки (розміщення нових або реконструкція існуючих об’єктів), реалізація яких не перевищує гранично допустимих параметрів, до будівельного паспорта здійснюється на підставі пропозицій, представлених забудовником у порядку та на умовах для його отримання.

Після завершення будівництва забудовник повинен звернутися до суб’єкта господарювання який має дозвіл на проведення робіт з технічної інвентаризації для виготовлення технічного паспорта на будинковолодіння.

Згідно даних проведеної технічної інвентаризації на підставі будівельного паспорта, забудовник направляє на реєстрацію до територіального органу інспекції ДАБК, відповідно до статті 39 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», декларацію про готовність об’єкта до експлуатації.

Зареєстрована декларація про готовність об’єкта до експлуатації є підставою для укладення договорів про постачання на прийнятий в експлуатацію об’єкт необхідних для його функціонування ресурсів – води, газу, тепла, електроенергії,  включення даних про такий об’єкт до державної статистичної звітності та оформлення права власності на нього. Забудовник відповідно до закону несе відповідальність за повноту та достовірність даних, зазначених у поданій ним декларації про готовність об’єкта до експлуатації, та за експлуатацію об’єкта без зареєстрованої декларації.

Забудовник зобов’язаний протягом семи календарних днів з дня прийняття в експлуатацію закінченого  будівництва об’єкта письмово поінформувати про немісцевий орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування за місцезнаходженням об’єкта будівництва.

Для проведення державної реєстрації та оформлення свідоцтва про право власності на нерухоме майно забудовник повинен звернутись до місцевого представництва Державної реєстраційної служби України (реєстраційна служба Чортківського районного управління Юстиції за адресою: Шевченка, 40, м. Чортків) та представити пакет документів (декларація про готовність об’єкта до експлуатації технічний  паспорт, копії документа, що підтверджує право власності, користування земельною ділянкою та довідку про присвоєння поштової адреси) передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 26.06.2012 року №703.

 

Начальник відділу містобудування

та архітектури райдержадміністрації                                                О.М.Трач

Переглядів: 491 | Додав: Alison | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0

Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz

Copyright Sergiy Kotsan © 2024
BY S.Kotsan