Меню
Пошук
Посилання
Чортківська РДА
Чортківська РайРада

Офiцiйне представництво Президента України
Головна » 2012 » Червень » 4 » АНАЛІЗ ВПЛИВУ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТА
09:04
АНАЛІЗ ВПЛИВУ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТА

             Білівська сільська рада повідомляє про оприлюднення проекту рішення «Про Методику розрахунку орендної плати та пропорції її розподілу за користування комунальним майном територіальної громади с. Біла».

            Відповідно до Закону України ст.. 9 та 13 «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11.09.2003 р.    № 1160-ІV, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» сільська рада виносить на публічне обговорення проект рішення «Про Методику розрахунку орендної плати та пропорції її розподілу за користування комунальним майном територіальної громади с. Біла», з метою приведення у відповідність до Закону України «Про оренду державного та комунального майна» на підставі Методики розрахунку орендної плати за державне майно та пропорції її розподілу», затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 4 жовтня 1995 р. № 786 із змінами та доповненнями.

       Розробником проекту вказаного рішення є Білівська сільська рада, що знаходиться за адресою : вул. Штокалівка,158 с. Біла Чортківського району Тернопільської області,48514, тел.. 55-2-42.

        Зауваження та пропозиції щодо проекту рішення будуть прийматися протягом місяця з дня оприлюднення за адресою вул. Штокалівка,158.

АНАЛІЗ  ВПЛИВУ  РЕГУЛЯТОРНОГО  АКТА

  Назва регуляторного акта: проект рішення Білівської сільської ради «Про Методику розрахунку орендної плати та пропорції її розподілу за користування комунальним майном територіальної громади с. Біла ».

Регуляторний орган: Білівська сільська рада.

Розробник документа: Білівська сільська рада.

1. Проблема, яку планується розв’язати

     Цей аналіз регуляторного впливу розроблений на виконання та з дотриманням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», визначає правові та організаційні засади реалізації проекту рішення, який розроблено з метою приведення у відповідність до Закону України «Про оренду державного та комунального майна», на підставі Методики розрахунку орендної плати за державне майно та пропорції її розподілу, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 4 жовтня 1995 р. № 786 із змінами та доповненнями.

2. Цілі державного регулювання

     Проект є нормативно-правовим актом, який спрямований на удосконалення правового регулювання орендних відносин з суб`єктами господарювання та порядку розрахунку орендної плати, за користування комунальним  майном. Основні цілі:

- ефективність використання ресурсів територіальної громади села;

- забезпечення дотримання вимог чинного законодавства щодо орендних відносин;

-  удосконалення єдиного організаційного та економічного механізму розрахунку орендної плати за комунальне майно;

3. Обґрунтування переваг обраного виду правового регулювання

     Вирішення питань, зазначених у пункті 1 цього Аналізу, можливе лише шляхом нормативного закріплення, тобто прийняття проекту рішення. За допомогою чинної Методики питання не може бути вирішено, оскільки законодавчі акти зазнали змін. Відповідно до ст. 19 Закону України «Про оренду державного та комунального майна», органам місцевого самоврядування надається право затверджувати Методику.

     В якості альтернативи до запропонованого регуляторного акту розглядаються:
- «Методика розрахунку орендної плати за державне майно та пропорції її розподілу», затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 4 жовтня 1995 року № 786 із змінами.

– досвід інших міст і сіл України щодо затвердження власних методик.

4. Механізм розв’язання проблеми

     Проблеми, які зумовили необхідність прийняття запропонованого проекту регуляторного акту, вирішуються шляхом:

- приведення Методики у відповідність до вимог Закону України «Про оренду державного та комунального майна»;

- застосування елементу вивчення попиту на об’єкти комунальної власності, що значною мірою збільшить ефективність використання об’єктів комунальної власності за рахунок спрощення процедури укладення договорів оренди ;

- необхідність застосування для розрахунку орендної плати за користування комунальним майном тих самих методологічних засад, як і для об’єктів, що перебувають у державній власності;

- ознайомлення суб’єктів господарської діяльності з даним регуляторним актом;

- проведення обговорення проекту регуляторного акту з метою отримання пропозицій.

     Дія регуляторного акта поширюється на усіх суб’єктів орендних відносин щодо комунального майна територіальної громади села Біла.

5. Обґрунтування можливості досягнення цілей у разі прийняття запропонованого регуляторного акта

     Прийняття Методики дозволить удосконалити порядок розрахунку орендної плати, привести у відповідність до діючого законодавства організаційно-економічний механізм передачі в оренду майна територіальної громади села та позитивно вплине на ефективність поповнення бюджету.

6. Очікуванні результати прийняття запропонованого регуляторного акта

     Прийняття рішення дозволить вдосконалити Методику, єдиний економічний механізм при проведенні розрахунку орендної плати, врахує пріоритети при використанні майна комунальної власності.

Сфера впливу

Вигоди

Витрати

Органи місцевого самоврядування

Удосконалення механізму розрахунку орендної плати комунального майна, контроль за її нарахуванням. Стимулювання розвитку підприємницької діяльності

Витрати робочого часу, пов’язані з підготовкою та виконанням вимог регуляторного акта

Суб’єкти господарювання

Спрощення процедури передачі в оренду майна. Розширення мережі послуг, які надаються орендарями для задоволення життєвих потреб

Витрати передбачені чинним законодавством, а саме орендна плата за користування комунальним майном територіальної громади села Біла.

Територіальна громада, споживачі

Стабільні надходження до сільського бюджету від орендної плати, ефективне використання об’єктів оренди

немає

7. Обґрунтування строку дії запропонованого регуляторного акта

    Строк дії запропонованого регуляторного акту необмежений, з можливістю внесення до нього змін та його відміни (або його окремих положень) у разі зміни чинного законодавства.

8. Показники результативності регуляторного акту

- вдосконалення механізму розрахунку орендної плати;

- надходження до сільського бюджету коштів від оренди об’єктів комунальної власності;

9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта

- надходження орендної плати;

- проведення роботи щодо подальшого вдосконалення Методики з урахуванням змін діючого законодавства.
Переглядів: 299 | Додав: Sergo8 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar

Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz

Copyright Sergiy Kotsan © 2017
BY S.Kotsan